Zamawianie e-recept
Uwaga Pacjenci!
W sytuacji, gdy
przy zamawianiu e-recepty podadzą Państwo NIEPOPRAWNE DANE PERSONALNE (LITERÓWKI W IMIENIU LUB NAZWISKU, POMINIĘCIE POLSKICH ZNAKÓW W IMIENIU, NAZWISKU) NIE OTRZYMAJĄ PAŃSTWO KODU E-RECEPTY.
Prosimy wszystkich Pacjentów o zwrócenie szczególnej uwagi na poprawność tych danych przed złożeniem zapotrzebowania na e-receptę.
Jednocześnie prosimy, aby uaktualniać numery kontaktowe w Karcie Pacjenta (na numery komórkowe, nie stacjonarne), gdyż w sytuacji awarii systemu wysyłania kodów e-recept na adresy e-mail, będą one przekierowywane SMS-owo na podany numer komórkowy.
WAŻNE! Jeśli konto OSOZ zostało założone na BŁĘDNIE WPISANE DANE OSOBOWE (przykład: Malgorzata zamiast Małgorzata lub inne) kody e-recept również do Państwa nie dotrą. Prosimy o weryfikację danych. Jednocześnie pragniemy zaznaczyć, że recepty można zamawiać bez konta.
Dodatkowo prosimy wszystkich Pacjentów o składanie zapotrzebowania na wszystkie leki przy jednym zamówieniu, aby nie blokować miejsc innym Pacjentom.